عکس های قدیمی از شهر ایلام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392
بازدید : 15928
نویسنده : وب سایت پی سی اید

عکس های قدیمی از شهر ایلام

ارسال توسط: پ. قاسمی از کارزان ایلام

 

اولین عکس مربوط به میدان 22 بهمن ایلام می‌باشد که در زمان شاه این شکلی بوده!

 22 بهمن ایلام

این عکس مربوط به شهر دهلران می‌باشد که در زمان جنگ تحمیلی بمباران شده بود. در این تصویر مسجد جامع دهلران را مشاهده می‌کنید.

 دهلران

تصویری از پارک سراب ایلام را می‌بینید که در آن زمان ورودی شهر محسوب می‌شد. در نمایی دورتر دادگاه عمومی ایلام را می‌بینید که در حال ساخت است.

 پارک سراب-ارغوان

شهر مهران در دوران جنگ تحمیلی

 شهر مهران

عکسی از چهر راه سعدی ایلام در اوایل انقلاب. چهارراه سعدی مرکز شهر ایلام است که به واسطه افزایش بار ترافیکی شهر که به این چهارراه منتهی می‌شد، دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. پیش از این از خیابان به چهارراه ، از چهارراه به میدان و دوباره از میدان به چهارراه تبدیل شده است و کماکان هم در حال تغییر است!

 

این عکس قدیمی متعلق به امام‌زاده علی صالح می‌باشد. این امام‌زاده محبوب‌ترین امام‌زاده در استان می‌باشد که حتی از استان های هم‌جوار هم زائر دارد. مردم ایلام امامزاده علی صالح را با نام « خاص علی» می‌شناسند که تقریباً هم معنی اسم اصلی اوست. این امام‌زاده در شهر صالح‌آباد از توابع شهرستان مهران آرام گرفته است. در ادامه تصویری از مزار کنونی امام‌زاده علی صالح را نیز مشاهده می‌کنید.

 امام زاده علی صالح ایلام

این عکس هم مربوط به تفریحگاه شش دار می‌باشد که در کنار کوه قلاقیران زیبایی خاصی دارند. البته العان بیشتر این تفریحگاه به پایگاه نظامی سپاه پاسداران تبدیل شده است و دیگر تفریحگاه نیست! ولی می‌توانید در حاشیه‌های آن تفریح کنید!

 تفریحگاه ششدار

عکس قدیمی مربوط به میدان شهید کشوری ایلام است که یک هلیکوپتر را به عنوان نماد دفاع مقدس - و البته نماد خلبان شهید کشوری- در میدان قرار داده بودند که بعدها آن را برداشتند و العان فقط یک خاطره برای دهه شصتی‌ها از آن بجا مانده است.

 میدان شهید کشوری ایلام

 

 


منبع: منبع تصاویر از سایت ilamtoday می‌باشد

گردآوری و ارسال: پ. قاسمی

تاریخ ارسال: 19 آبان 1392


 

 

نکته 1: این تصاویر توسط آقا یا خانم پ. قاسمی برای ما ارسال شده است. شما هم می‌توانید عکس هایی از محل زندگیتان بگیرید و پس از آپلود در فضای اینترنت، لینک آن را برای ما بفرستید و یا تصاویر را از طریق ایمیل ارسال نمایید. همچنین می‌توانید علاوه بر عکس مقاله و مطالب آموزشی خودتان را به ایمیل ما ارسال نمایید تا با اسم خودتان در سایت قرار دهیم.

نکته 2: وبلاگ pcaid مسئولیتی در قبال تصاویر و مطالب ارسالی شما ندارد و اگر کاربری عدم صحت مطالب را ثابت کند، مطلب درج‌شده حذف یا اصلاح می‌شود.




:: موضوعات مرتبط: عکس , طبیعت ایران , ,
:: برچسب‌ها: عکس , عکس قدیمی ایران , عکس قدیمی ایلام , عکس هلیکوپتر میدان کشوری ایلام , عکس قدیمی صالح آباد , عکس قدیمی علی صالح , عکس قدیمی میدان کشوری ایلام , عکس قدیمی هلیکوپتر میدان کشوری ایلام , عکس قدیمی 22 بهمن ایلام , عکس قدیمی میدان سعدی ایلام , عکس قدیمی میدان 22 بهمن زمان شاه , عکس قدیمی مهران , عکس قدیمی دهلران , عکس بمباران ایلام , عکس بمباران مهران , عکس بمباران دهلران , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 7577
بازدید کل : 559340
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com